Často kladené otázky

Nakupovanie na prevadzkaren.sk

Ako zistím, či je tovar skladom? >

Informácia ohľadom dostupnosti je uvedená pri každom produkte. Ak je tovar skladom, expedujeme do 24 – 48 hodín. Tento údaj je vyznačený zelenou farbou. Ak sa jedná o posledné kusy, ktoré máme skladom, uvádzame aj presný počet. Ak je tovar na objednávku, figuruje pri ňom údaj kedy vieme objednávku expedovať. Môže sa jednať napríklad o údaj, expedícia 2 – 4 dni, 5 – 10 dní, 14 dní, a podobne. Znamená to, že po uplynutí uvedeného času Vám vieme objednávku odoslať. Upozornenie na záver, jedná sa o pracovné dni a nie kalendárne dni.

Môžem si objednať tovar, ktorý je na Vašom e-shope aktuálne nedostupný? >

Keď je tovar aktuálne vypredaný, nie je možné si ho objednať. 

Je pre vytvorenie objednávky potrebná registrácia? >

Na vytvorenie objednávky sa nemusíte registrovať. Ako prihlásený zákazník však viete dokončiť objednávku rýchlejšie, pretože nemusíte zakaždým zadávať adresu ani kontaktné údaje.

Môžem si vytvoriť objednávku telefonicky? >

Samozrejme. Kontaktujte nás na telefónnom čísle 054 202 89 51 a dopredu si pripravte katalógové číslo tovaru, o ktorý máte záujem. 

Máte kamenný obchod, kde si môžem osobne pozrieť tovar? >

Sme internetový obchod bez kamennej predajne, ale ponúkame možnosť prísť si vyzdvihnúť tovar osobne. Objednávka musí byť vopred uhradená. 

Informácie o objednávke

Pri vytvorení objednávky som neobdržal(a) potvrdzovací e-mail. Ako zistím, že ste objednávku prijali? >

Odporúčame Vám skontrolovať si spam alebo nevyžiadanú poštu. Ak ste e-mail s potvrdením objednávky nenašli, kontaktujte nás telefonicky na 054 202 89 51 alebo e-mailom na info@prevadzkaren.sk

Ako zistím kde sa aktuálne nachádza moja objednávka? >

Po odoslaní Vašej objednávky z nášho skladu obdržíte e-mail s informáciou o vybavení objednávky a zároveň faktúrou na stiahnutie. O expedovaní budete informovaní sms správou so sledovacím číslom zásielky pomocou ktorého zistíte, kde presne sa Vaša zásielka nachádza. 

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením? >

Po odoslaní Vašej objednávky z nášho skladu obdržíte e-mail s informáciou o vybavení objednávky a zároveň faktúrou na stiahnutie. O expedovaní budete informovaní sms správou so sledovacím číslom zásielky pomocou ktorého zistíte, kde presne sa Vaša objednávka nachádza. Kuriér Vás bude bezprostredne telefonicky kontaktovať pred jej doručením.  

Kde nájdem faktúru za objednaný tovar? >

Faktúry posielame automaticky e-mailom po odoslaní objednávky. V prípade, ak ste faktúru neobdržali, nenašli ste ju v nevyžiadanej pošte a ani v spame, napíšte nám email na adresu info@prevadzkaren.sk a znova Vám faktúru odošleme.

Aký je postup pri reklamácii tovaru? >

Pri zriedkavom prípade reklamácie, vypíšte formulár pre reklamáciu (formulár) a priložte fotografie alebo video zachytávajúce vadu. Tovar je potrebné aj s pribaleným formulárom poslať na adresu: Reklamačné oddelenie, PREVADZKAREN.SK, Duklianská 16, 085 01 Bardejov. 

Aký je postup ak chcem objednaný tovar vrátiť? >

Ak nie ste s tovarom spokojný(á), môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia (v prípade fyzických osôb). Vyplňte formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy (formulár). Vopred ďakujeme, že nevyhadzujte obaly ihneď po rozbalení! Ideálne je použiť originálny obal pri vrátení tovaru. Tovar, ktorý nevykazuje známky používania, je potrebné aj s pribaleným formulárom poslať na adresu: PREVADZKAREN.SK, Duklianská 16, 085 01 Bardejov. Po prijatí Vás budeme kontaktovať ohľadom vrátenia peňazí. 

Poslali ste mi dotazník s ohodnotením nákupu, ale tovar som ešte nedostal >

Dotazníky sú rozposielané automaticky vygenerovaným mailom. Nákup prosíme ohodnotiť až po doručení zásielky. 

Aká je záručná doba na tovar? >

Záručná doba na tovar je štandardne 2 roky, ak nie je uvedená možnosť predĺženej záruky.

Dostanem k tovaru aj návod? >

Pri každom tovare nájdete vytlačený návod prevažne v jazyku výrobcu. Návod v slovenskom jazyku posielame elektronicky. 

Doprava a platba

Ako môžem za tovar zaplatiť? >

Na výber máte 3 možnosti, a to platba kartou, bankový prevod alebo platba na dobierku v hotovosti alebo kartou pri preberaní tovaru od prepravnej spoločnosti. Platba kartou znamená okamžitá platba prostredníctvom platobnej brány.

Ako odosielate Vaše balíky? >

Balíky odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Výber kuriérskej spoločnosti vyhodnotí systém automaticky pri vytvorení objednávky, zhodnotí rozmer balíka a jeho váhu. 

Môžem si po tovar prísť osobne? >

Po objednávku si môžete prísť aj osobne do nášho expedičného skladu na Duklianskej 16, 085 01 Bardejov. 

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru? >

Závisí to od tovaru, ktorý ste si vybrali a od spôsobu úhrady. Ak ste si ako spôsob úhrady zvolili dobierku, so spracovaním začíname okamžite. V prípade platby kartou alebo úhrady bankovým prevodom je potrebné najprv úhradu zaevidovať. Čas, kedy vieme objednávku expedovať uvádzame už pri samotnom produkte na našej stránke. Ak je tovar skladom, expedujeme do 24 – 48 hodín. Od odoslania po doručenie je zvyčajne 1 deň. Samozrejme to závisí od kuriérskej spoločnosti. Výber kuriérskej spoločnosti zhodnotí náš systém na základe veľkosti balíka a váhy. Napríklad, ak by sa jednalo o paletovú prepravu, od odoslania po doručenie sú zvyčajne 2 dni. 

Ponúkate možnosť nákupu na splátky? >

Nákup na splátky u nás nie je momentálne možný. 

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením? >

Po odoslaní Vašej objednávky z nášho skladu obdržíte e-mail s informáciou o vybavení objednávky a zároveň faktúrou na stiahnutie. O expedovaní budete informovaní sms správou so sledovacím číslom zásielky pomocou ktorého zistíte, kde presne sa Vaša objednávka nachádza. Kuriér Vás bude bezprostredne telefonicky kontaktovať pred jej doručením.  

Dodávate do balíkomatov? >

Objednávky odosielame kuriérom na Vami zadanú dodaciu adresu. Do balíkomatov neposielame. 

Košík

close