Čo robiť keď…
Dostali ste poškodenú krabicu – tovar?
Ihneď spísať za prítomnosti kuriéra protokol o poškodení, aby sme zahájili bezproblémové reklamačné konanie.
Aj v prípade, že obal je poškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju prosím čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak ako má byť. Nezabudnite si celý priebeh zdokumentovať fotografiou (zabalená krabica, po rozbalení a samotný tovar) a následne nás kontaktovať
Nenašli ste v zásielke faktúru?
Faktúru Vám zasielame na e-mail spolu s detailom objednávky. V prípade že Vám potvrdzujúci e-mail neprišiel, skontrolujte si zložku SPAM a následne sa nám ozvite. Faktúru Vám obratom pošleme.
Zadali ste chybné fakturačné údaje ?
Zálohovú faktúru generuje systém automaticky systém podľa Vami zadaných údajov, ak ste sa pomýlili a chybné údaje ste našli aj na ostrej faktúre napíšte alebo kontaktujte našu infolinku.
Chýbajú niektoré položky, alebo diely?
Aj sebadokonalejší systém môže byť niekedy ovplyvnený ľudským faktorom. Ak Vám bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť na www.prevadzkaren.sk/reklamacie alebo nás riadne kontaktujte
Nenašli ste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluhe je priložený pri tovare, ktorého charakter to vyžaduje. Pokiaľ ste ho nedopatrením vyhodili aj s obalom, kontaktujte nás emailom info@prevadzkaren.sk chýbajúci návod – manuál Vám zašleme obratom.
Nie ste spokojný s tovarom alebo chcete tovar vymeniť?
Ak nespĺňa tovar Vaše očakávanie, informujte nás o tom! My sa postaráme, aby sme všetko napravili.
Vopred ďakujeme, že nevyhadzujte obaly ihneď po rozbalení! V prípade vrátenia tovaru požadujeme vrátenie len v originálnom obale.
Berte prosím na vedomie, že tovar kupovaný “na IČO” resp. u veľkoobchodných klientov vrátenie tovaru nie je možné.