Zákaznícky servis

Čo robiť keď…

Dostali ste poškodenú krabicu – tovar?

Ihneď spísať za prítomnosti kuriéra protokol o poškodení, aby sme zahájili bezproblémové reklamačné konanie.
Aj v prípade, že obal je poškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju prosím čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak ako má byť. Nezabudnite si celý priebeh zdokumentovať fotografiou (zabalená krabica, po rozbalení a samotný tovar) a následne nás kontaktovať

Nenašli ste v zásielke faktúru?

Faktúra je spravidla pribalená na vonkajšej časti krabice v blízkosti expedičného štítku, ak ste balenie už vyhodili faktúry posielame aj v elektronickej podobe na Váš e-mail, ak Vám e-mail neprišiel skontrolujte priečinok SPAM v inom prápade napíšte alebo zatelefonujte, pošleme Vám faktúru obratom.

Zadali ste chybné fakturačné údaje ?
Zálohovú faktúru generuje systém automaticky systém podľa Vami zadaných údajov, ak ste sa pomýlili a chybné údaje ste našli aj na ostrej faktúre napíšte alebo kontaktujte našu infolinku.

Chýbajú niektoré položky, alebo diely?

Aj sebadokonalejší systém môže byť niekedy ovplyvnený ľudským faktorom. Ak Vám bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť na www.prevadzkaren.sk/reklamacie  alebo nás riadne kontaktujte

Nenašli ste návod k montáži?

Návod k montáži a obsluhe je priložený pri tovare, ktorého charakter to vyžaduje. Pokiaľ ste ho nedopatrením vyhodili aj s obalom, kontaktujte nás emailom info@prevadzkaren.sk  chýbajúci návod – manuál Vám zašleme obratom.

Nie ste spokojný s tovarom alebo chcete tovar vymeniť?

Ak nespĺňa tovar Vaše očakávanie, informujte nás o tom! My sa postaráme, aby sme všetko napravili.
Vopred ďakujeme, že nevyhadzujte obaly ihneď po rozbalení! V prípade vrátenia tovaru požadujeme vrátenie len v originálnom obale.

Berte prosím na vedomie, že tovar kupovaný “na IČO” resp. u veľkoobchodných klientov vrátenie tovaru nie je možné.

Reklamačný formulár

Uveďte, prosím, dôvod Vašej reklamácie: *
Tovar je poškodenýChcem vrátiť tovar - nevyhovujeBol dodaný iný tovar než bolo objednanéZásielka je nekompletnáZávada tovaru


Celá objednávkyČasť objednávky
Pokiaľ reklamujete časť dodávky, uveďte prosím číslo tovaru a počet reklamovaných kusov


* - povinné pole

KOŠÍK

close